Autor: Forbes Srbija

Novi Sad
18.12.2024.
09:33 > 10:40
Kineski izvođači radova na rekonstrukciji Železničke stanice u Novom Sadu su nešto manje od 20 dana nakon nesreće predložili da se ispita upotrebljivost stanica.
  • Novosadjanin

    18.12.2024 12:46
    Sad se setili da pisu upozorenja i dopise da su stanice nebezbedne. Strasno!
  • Brane

    18.12.2024 12:32
    Totalni raspad tigra
    Nismo ni svesni koliko je sve trulo
  • alex

    18.12.2024 12:29
    Sunce ti, napravili su nam nebezbedne stanice. Prave nam most i tunelcinu. Mislite o tome.
  • Neša

    18.12.2024 12:25
    12 miliona eura je koštala
    pruga po dužnom kilometru pruge Beograd Novi Sad u ravnici gde je već postojeća pruga.

    Picadilly podzemna metro linija u Londonu pre 20 ak godina u najzahtevnijem urbanom delu Londona 6 km dužne pruge ispod zemlje je koštala 6 miliona funti do dužnom kilometru bez ijednog porušenog objekta sve se radilo preko podruma već postojećih zgrada.U to vreme ultra brzi vozovi sa 170 km ispod zemlje su plaćeni 4 miliona eura u Srbiji "soko" je plaćen 15 miliona eura.Jedan automat za karte je plaćen 90 hiljada eura a proizvođačka cena 8 hiljada eura.

    Čitam hoće 50 zgrada da ruše sada i 100 lokada da ruše zbog nekog Beogradskog metroa .U Londonu ijedan lokal ijedna zgrada prilikom izgradnje Picadilly linije nije srušena niti je zatvoren sve je normalno radilo .U Beogradu kažu mora sve da se ruši gde će biti "stanice metroa".

    Da li shvatate u Srbiji da imate najskuplju prugu ikad sagrađenu u Evropi nakon drugog svetskog rata 12 miliona eura po kilometru pruge su poreski obveznici platiti "prugu" nakon čega 15 ljudi je ubijeno na stanici?

    Ako su plaćali 12 miliona eura prugu iznad zemlje u ravnici od 90 km i za to im je trebalo osam godina za tih 90 km pruge iznad zemlje koliko će kilometar metro podzemne pruge izneti u Beogradu van konteksta i ko će pristati da radi metro nakon ovog fijaska u Novom Sadu ?

  • Bole

    18.12.2024 12:24
    Biznis
    U poslu je bitno da su ti partneri pouzdani. Kinezi su zakljucili da im SNS NIJE pouzdan partner.
  • Mima

    18.12.2024 12:19
    Sada će vrhovni vođa da pozove svog brata Si Đipinga da ovaj ućutka svoje u Srbiji.
  • Struka

    18.12.2024 12:17
    Oce Vucic al nema s kim
    Nije samo udovoljiti vucicevoj zelji za slikanjem
    tereba i neko da mislim glavom malo i uraditi kako struka kaze zaustaviti sve ako treba biti dosledan ili se povuci iz projekta
    pa tako dva tri puta pa ce se neko malo trgnuti
  • Joka

    18.12.2024 12:12
    Prevaranti u odelima željni para, i jedni i drugi. I, niko nije kriv. Iskreno se nadam da će karma uraditi svoje kada već sudovi neće.
    Pozdrav svim dobrim ljudima.
  • Sadjanin

    18.12.2024 12:09
    Krece raspad sistema zahvaljujuci kupljenim diplomama i zaposlenjima nestrucnih. Ubili su 15 ljudi, dvoje osakatili a pitanje je samo kada cemo dostici Vucevicevih 155 ili 1555.
  • Kuka

    18.12.2024 12:06
    Motika
    Ako je ovo istina vracajte vesica u zatvor i ostalu svitu..
  • BELI

    18.12.2024 11:57
    Ok oni pitaju sada, ali se postavlja pitanje ako je sve to tačno , a tačno je, zašto to nije postojalo kao pitanje na početku njihovih radova, 2021. godine ? Svi sad peru ruke od odgovornosti. Što bi reko Šojić "neće da može" !!!!!
  • Svašta

    18.12.2024 11:55
    Kinezi bi da ruše, pa da grade
    Po celoj Evropi se koriste i dva-tri puta starije stanice, ali stručno održavane i obnavljane:

    Vienna - 1860
    Brussels - 1952
    Sofia - 1888
    Sarajevo - 1885
    Zagreb - 1892
    Bratislava - 1848
    Budapest - 1884
    Ljubljana - 1846
    Prague - 1871
    Copenhagen - 1911
    Helsinki - 1919
    Oslo - 1854
    Stockholm - 1874
    Amsterdam - 1889
    Paris - 1846
    Bern - 1857
    Rome - 1867
    Madrid - 1851
    Lisbon - 1887
    Dublin - 1846
    London - 1837
    Moscow - 1902
    Kyiv - 1868
  • EKV

    18.12.2024 11:46
    Upozorili posle nesreće…
    Hvala na upozorenju posle nesreće…
  • Veverković

    18.12.2024 11:38
    Odnosno bili su svesni svojih traljavih radova, ali ćutali u nadi da nekako prođe, sve dok se nije dogodila tragedija.
  • Ne skreći sa staze

    18.12.2024 11:35
    Nisam uspela da u tekstu pronađem potvrdu da li su kineske kompanije upozorile upravo na novosadsku stanicu. Priča o drugim stanicama je skretanje pažnje. (A ako znaš da nešto nije u redu, a učestvuješ u tome, onda si saučesnik.)
  • Rajko

    18.12.2024 11:34
    Kinezima je u celoj normalnoj evropi zabranjeno bilo sta da rde,osim kod nas.
  • Imre

    18.12.2024 11:27
    To je uobicajeno kod svih firmi pa i pojedinaca u cilju prosirenja posla za vecom zaradom.Brico mi nudi da obrve dotera.
  • Zebra

    18.12.2024 11:26
    Kako nebezbedne? Vučić rekao da je sve bezbedno…
  • Salamander

    18.12.2024 11:25
    a mostovi?
    ne održavaju se: asfalt, farbanje...
  • LAZAR

    18.12.2024 11:22
    KINESKA MUDROST
    VEROVATNO SU UPOZORILI I NA MOGUCNOST PADA NADSTRESNICE 20 DANA NAKON TRAGEDIJE
  • Tristan

    18.12.2024 11:20
    Auuuuu, koliko fecesa isplivava na površinu!
  • S

    18.12.2024 11:19
    Srbi ko Srbi, tutnuli kinezima da sve srede, a nisu 100 godina pregledali stanice, kinezi ko kinezi, zafarbali, okrečili, dodali par kanti betona gde fali i poslali mejl da 70% stanica je zapravo za rušenje a ne sređivanje. Naravno prvo su pare uzeli za sve i jednu stanicu na trasi, a sad kad je drmnulo u NS, 20 dana kasnije šalju mejl da zapravo sve što su uradili prema Subotici nije stabilo i da oni s tim nemaju ništa. Pa ne zna se ko je gori. Pare otisle pola-pola zna se gde, a ti narode pomoli se Bogu pre ulaska na stanicu.
  • Jogi Letač

    18.12.2024 11:12
    Fušeraj do fušeraja, to je taj "veliki graditelj". Znaju samo da se ugrade kod uzimanja para. Nažalost, 15 ljudi je platilo životom alavost pojedinaca u vlasti.
  • Miki

    18.12.2024 11:12
    Da pogađamo da NIKO iz drzavnih sluzbi Srbije nije ni konstatovao postojanje ovih upozorenja jer su bili prezauzeti planiranjem otimanja prelaćene rekonstrukcije i planiranjem odlazaka na godisnje odmore i soping. Nema nama napretka doklegod drzavne sluzbe ne oocnu da se bave svojim poslom kao i da sama snose odgovornost za svoj nerad i nemar. Strasno gde zivimo.
  • rade

    18.12.2024 11:10
    Sve je nebezbedno u drzavi! Odgovorni na robije!
  • Ajaoj

    18.12.2024 11:10
    Sve gore od goreg
    Raspadamo se uzduž i popreko, nema više tih laži koje ovo mogu zataškati!
    Gotov je!
  • Симеон

    18.12.2024 11:06
    Витез кинез
    Мало касно кинез се јавља као спасилац недоказаног. Крваве су вам руке до рамена, и у кинеза као и у недоказаном и његовој болументи. Знајући како се све ради у земљи Страдији, доказати нешто а поготово тешки криминал, корупцију и коначно страдање и убијање људи, јако тешко иде а још теже се адекватно кажњава.Кинезима да се виде леђа на чело са недоказаним и следбеницима секте!
  • Dejan

    18.12.2024 11:05
    srb
    Verujem da su odradili retroaktivno cisto da se operu ,,antidatumski,, ! rizojedi su radili nove stanice - stajalista na mestima gde narodu to nije od koristi a postejece su unucak neokomusta zamazivali, prefarbali i to nazivali rekonstrukcijom-revitalizacijom i naravno da to nije bezbedno jos iz doba tite jer posle vise od pola veka taj objekat vredi nula dinara !!! Sad izvolite i razgulite ko je kriv, to jos u startu napravljeno da ne valja,al sta ces sad objasnjavati ovima sto jos sikcu iz tog doba ,,gradilo se,,, !!!
  • Anonymous

    18.12.2024 11:05
    Sto su prihvatili posao ako su znali da je rizican? Krivi su isto kao i doktor koji bi pihvatio da uradi bajpas coveku koji ima visok rizik od mozdanog udara. Krivi su koliko i onaj koji ih je angazovao - klasicni saucesnici.
  • VZV

    18.12.2024 11:03
    Klasicno prebacivanje
    Odgovornosti. Nego, pronadjite na IG nalog Kreni-promeni Lazarevac i pogledajte prilog N1 o njihovoj podzemnoj garazi u centru grada. Zvuci/izgleda poznato? Jeza me hvata
  • jovan2

    18.12.2024 10:58
    Da li moze i pitanje zašto je nadvožnjak u Zmajevu toliko uzak i usput i kriv?
  • Slucaj

    18.12.2024 10:52
    Ala su se oprali, k'o direktorka Infrastruktura zeleznice. Ne kune majka sina sto se kockao, neg' sto se vadio.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna